می خوام فراموشت کنم
 
درباره وبلاگ


احساسات تنها یک ضعفِ... مخصوصا برای کسی که رو احساساتش کنترل نداره...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 17922
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

پرش به بالای صفحه
از بازدیدتون خوشحالم
دل مشغولی
یه ناشناسم... حتی برا اون که عاشقشم... تو تنهاییم پا نذارید...




می خوام فراموشت کنم

چشماتو از یاد ببرم

می خوام که از یادم بره

رفتی چی اومد به سرم

دیدم نمیشه

هرچی که خواستم بعد تو

با خاطراتت سر کنم

یا با همین خاطره ها

رفتنتو باور کنم

دیدم نمیشه

دیدم نمیشه هرکسی

جاتو تو قلبم بگیره

این همه خاطرات تو

یه روز تو قلبم بمیره

دیدم نمیشه

واسه بدست آوردنت

چه نقشه ها کشیدم

بعد یه عمر دربدری

دیدی به تو رسیدم

اما نفهمیدم چرا

چی شد ازم جدا شدی

من با تو صادق بودمو

چرا تو بی وفا شدی

هر چی که خواستم نشکنم

با بی خیالی سر کنم

داغ دل شکستمو

با دلخوشی کمتر کنم

دیدم نمیشه هرکسی

جاتو تو قلبم بگیره

این همه خاطرات تو

یه روز تو قلبم بمیره

دیدم نمیشه

 

 



نظرات شما عزیزان:

نگار
ساعت15:34---27 دی 1391
ســـــــلام کچلم



بیا بـــــــغلم
دلم روز و شب رو تو تنهایی سر کرد





مقصر نبودم ولی پاشو خوردممم


بهاره ب
ساعت16:19---26 دی 1391
چه چیز میان آدم‌ها عوض شده؟

نمره‌کفش‌ها، نمره عینک‌ها، رنگ لباس‌ها

یا رنج که هیچ تغییری نمی‌کند؟

خندیدن در خانه‌ای که می‌سوخت:

- زبانی که با آن فکر می‌کردم

آتش گرفته بود.



دیگر هیچ فکری در من خانه نمی‌کند

شاید خطر از همین جا پا به وجودم می‌گذارد.



سکوت کلمه‌ای است که برای ناشنواییمان ساخته‌ایم

وگرنه در هیچ چیزی رازی پنهان نیست.



کسی عریان سخن نمی‌گوید

شاعران باستان‌شناس

شاعران بیکار، با کلماتی که زیاد کار کرده‌اند.



چه چیز ما را به چنگ زدن اشیا

به نوشتن وادار می‌کند؟

ما برای پس گرفتن کدام زمان به دنیا می‌آییم؟



آیا مردن آدم‌ها

اخطار نیست؟

چرا آدم‌ها خود را به گاوآهن فلسفه می‌بندند؟

چه چیز جز ما در این مزرعه درو می‌شود،

چه چیز؟



من از پیچیده شدن در میان کلمات نفرت دارم

چه چیز ما را از این توهم- زنده بودن-

از این توهم- مردن نجات خواهد داد؟



پرنده یعنی چه؟

از چه چیز درخت باید سخن بگویم

که زمان در من نگذرد؟
پاسخ: یهـــــــــــــــــــــــــــار :-* عزیز دلمی :x


خورشید مست
ساعت12:03---26 دی 1391
سلام عزیزم زیباست احساست دوست دارم



ساحل یانی
پاسخ: فدای شما بشم :-*


شیدا
ساعت23:28---25 دی 1391
بگین جای اسمش هنوز نقطه چینه

خیلی دوست دارم آهنگتو

دوست دارم مژگان جووووونم

پاسخ: منم دوست دارم :-*


ویدا
ساعت21:21---21 دی 1391
همیشه سعی کردم یه کمکی یا راه حلی برای دوط رف باشم ولی هیچ وقت نتونستم! پاسخ: تــــــــــــــو همیشـــــه موفقی :) عزیز دلم :x

سارا ح
ساعت17:31---21 دی 1391
سارا جونم :-* بیا بغلم :x

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







20 دی 1391برچسب:, :: 1:42 ::  نويسنده : مژگان